پرداخت یارانه ارزاق به حساب دانشجویان/ طراحی کارت چندمنظوره دانشجویی در آینده نزدیک

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی از پرداخت یارانه ارزاق به واحدهای دانشگاهی دارای سلف سرویس به ازای هر دانشجو خبر داد.

بهرامی‌نسب معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پرداخت یارانه ارزاق اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد به مراکز دانشگاهی دارای سلف سرویس که به دانشجویان غذای گرم ارائه می‌دهند، یارانه سوبسیدی بین 2 هزار و 500 تومان تا 3 هزار و 500 تومان پرداخت کند.

وی یادآور شد: مراکز دانشگاهی هیچگونه حقی نداشته که از دانشجویان بابت ارائه غذای گرم پول اضافی بگیرند. 

بهرامی‌نسب عنوان کرد: نظارت دقیقی از تمام واحدهای دانشگاهی صورت گرفته و تا الان هیچگونه گزارشی مبنی بر تخلف در این زمینه به ما ارائه نشده است.

وی ادامه داد:‌ سرانه ایاب و ذهاب به طور کلی با در نظر گرفتن تعداد دانشگاه به حساب واحد‌های علمی کاربردی ریخته می‌شود تا این مراکز غذای مناسب و در شان دانشجو به آنها ارائه دهند. 

وی گفت:‌ با امضای تفاهم‌نامه‌ای با بانک در آینده کارت‌های دانشجویی چند منظوره صادر شده که دانشجویان با این کارت توانسته وام شهریه و پول غذای خود را پرداخت کنند و در آینده‌ای نزدیک یارانه ارزاق به حساب خود دانشجو ریخته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار