زاهدان؛

محکومیت 3 قاچاقچی فلش و رم در سیستان و بلوچستان

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا از محکومیت 233 میلیون ریالی 3 قاچاقچی فلش و رم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حسن حاجی‌ نژاد رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نژاد گفت: مأموران ایست و بازرسی پاسگاه جون آباد در حالی که به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده بودند در بازرسی از آن 550 عدد فلش، 400 عدد رم و 29 عدد ادکلن قاچاق کشف کرده که علاوه بر دستگیری 3 نفر متخلف، خودرو توقیف و پرونده متشکله برای رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقدامات در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان آغاز که با بررسی و استعلامات صورت گرفته طبق نظریه دانشگاه علوم پزشکی، ادکلن‌های مکشوفه غیر قابل مصرف انسانی بوده و برای سلامت مردم مضر اعلام شد.

وی ادامه داد: با احضار متهمان، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات صورت گرفت و متهمان نیز به ارتکاب حمل کالای قاچاق اقرار کرده که شعبه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و مدارک و مستندات موجود اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلفان به میزان 233 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه در حق دولت کرد.

حاجی‌نژاد افزود: در زمینه ادکلن‌های مکشوفه نیز با توجه به اینکه برای سلامتی شهروندان مضر اعلام شد شعبه رأی بر معدوم‌سازی کالا صادر کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.