محمد اشرفی اصفهانی:

برخی شهدای محراب فراموش شده اند

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری گفت: جای تاسف است که برخی شهدای محراب فراموش شده اند و برای بزرگداشت آن ها مراسمی برگزار نمی شود.

برخی شهدای محراب فراموش شده اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله عطاالله اشرفی اصفهانی اظهار داشت: 34سال از شهادت پیرمرد 80 ساله به دست منافقان کوردل و جنایت کاری که امروز با عربستان و وهابیون از خدا بی خبر و رژیم صهیونیستی هم دست اند، می گذرد.

وی افزود: محمود عباس که خود را به غلط رهبر فلسطینیان می داند، با سرکرده منافقین یعنی زن رجوی که گورشان را کندند و امروز در لجن گرفتار شده اند، علیه نظام اسلامی ملاقات و گفت و گو داشته است.

اشرفی اصفهانی در ادامه ضمن ابراز تاسف از نبود روزی با نام روز شهدای محراب و فراموش شدن آن ها گفت: جای تاسف است که برخی شهدای محراب فراموش شده اند و برای بزرگداشت آن ها مراسمی برگزار نمی شود. 

وی ادامه داد: برخی شهدا تحت عنوان ارگانی هر ساله برایشان مراسم بزرگداشتی برگزار می شود؛ مثلا شهید بهشتی تحت عنوان هفته قوه قضاییه، شهیدان رجایی و باهنر تحت عنوان هفته دولت و شهید مفتح تحت عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه. 

رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: اما می بینیم برای کسانی که استخوان های این نظام بودند و جز نخستین افرادی بودند که هر کدام در منطقه خود مرجعیت امام را قبل از انقلاب جا انداختند، مراسمی در بزرگداشت آن ها برگزار نمی شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار