نخستین تمرین تیم ملی در بوشهر برگزار شد

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان عصر روز گذشته تمرینات خود در بوشهر را آغاز کردند.

نخستین تمرین تیم ملی در بوشهر برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در ابتدای این تمرین بازیکنان در گروه های ۴ نفره با دو توپ به پاسکاری بین یکدیگر پرداختند و پس از چند دقیقه فقط به زدن ضربات تک ضرب مجاز شدند که سختی کار را دو چندان می کرد و در عین حال لحظه های پر نشاطی را برای ملی پوشان رقم زد.
این بخش از تمرین در چند مرحله ترکیبی و هجومی به سمت دروازه ها ادامه پیدا کرد. ضمن اینکه اجرای درست تمرینات با دقت نظر محمدحسین میرشمسی -سرمربی تیم ملی همراه بود و نکات فنی را بارها برای ملی پوشان توضیح داد.

سرمربی تیم ملی بارها به بازیکنان تاکید کرد که این تمرینات در حفظ توپ، پاسکاری تک ضرب و ایجاد تمرکز در بازیکنان بسیار مهم است و باید با دقت بیشتری آنها را اجرا کنند. هدف وی از برگزاری این تمرینات تصمیم گیری سریع بازیکنان در زمان دفاع سخت حریف و پاسکاری لحظه ای در شرایط بازیها بود.

در ادامه بازیکنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند، بطوریکه یک گروه دفاع و‌ پرس سنگین را برعهده داشت و گروه سبز نیز باید تمرینات فوق را در شرایط بازی اجرا می کرد.
سرمربی تیم ملی تمرینات مربوط به دفاع فرد به فرد در زمان حملات تیم حریف را در چند حالت مختلف در دستور کار بازیکنان قرار داد و در نهایت تمرین ۱۰۰ دقیقه ای با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار