زاهدان؛

جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان

جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان گفت: یازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان برگزار می شود.

محبوبه کمالی افزود: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط تر اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم و ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال در امور قرآنی از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 نفر از خواهران و برادران در جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت دارند، افزود: این جشنواره در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت، ترتیل، اذان، اذکار نماز و تفسیر برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان تصریح کرد:  مرحله  استانی جشنواره  قرآنی مدهامتان 27 مهر در اردوگاه فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

کمالی خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت یک روزه برگزار می شود و نفرات اول در هر رشته به جشنواره کشوری مدهامتان راه پیدا می کنند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار