مهرداد اسفندیاری فر:

تیم های ملی کشتی فرنگی نیاز به خانه تکانی داشت

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:تغییرات در تیم های ملی کشتی فرنگی در تمامی رده های سنی نیاز و ثبت بود.

مهرداد اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به پایان بازی های المپیک ریو 2016  و فرصت 4 ساله ای که تا المپیک بعدی باقی مانده بهترین زمان برای خانه تکانی و تغییرات در تیم های ملی همین موقع بود که خوشبختانه صورت گرفت.
وی تصریح کرد:اعتماد کردن به مربیان جوان و با دانش در این برهه از زمان اتفاق بسیار مثبتی بود به شرط آنکه به آنها فرصت لازم داده شود و از همین حالا فقط به دنبال نتیجه نباشیم که امیدوارم فدراسیون کشتی این شرایط را برای مربیان جدید فراهم کند.
اسفندیاری فر درخصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در بازی های المپیک 2016 ریو نیز اظهار داشت:اگر بخواهیم عملکرد فرنگی کاران را با رقابت های المپیک 2012 مقایسه کنیم که نتیجه بدی گرفتیم اما چنانچه قیاس ما با ادوار المپیک ها باشد کسب 2 مدال برنز نتیجه خوبی بود ولی  در مجموع  عملکرد متوسطی را توسط فرنگی کاران در میدان برزیل شاهد بودیم.
مربی سازنده خوزستانی درباره رقابت های عمومی(اُپن) کشتی فرنگی نیز گفت:برگزاری رقابت های اُپن تدبیری بسیار خوبی بود چون برخی استان های کشتی خیز که نمی توانند همه داشته های خود را در رقابت های قهرمانی کشور شرکت دهند از این ظرفیت استفاده می کنند و همچنین برای خود کشتی گیران نیز انگیزه های بسیار بالایی را ایجاد می کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار