مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان این‌که زائران اربعین باید مراقب ویزای جعلی و ارزان قیمت باشند، گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر از استان لرستان برای مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کرده و روز به روز آمار ثبت‌نام‌ها در حال افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمد خسروی در جمع خبرنگاران، گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر از استان لرستان برای مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کرده و روز به روز آمار ثبت‌نام‌ها در حال افزایش است.
وی افزود: زائران اربعین باید مراقب ویزای جعلی و ارزان قیمت باشند چراکه طی چند روز گذشته ۸۰۰ ویزای جعلی صادر شده که این افراد ویزای خود را از دفاتر غیر مجاز دریافت کرده و اجازه خروج از مرز را ندارند.
خسروی اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه موردی از صدور ویزای جعلی و ارزان قیمت در استان لرستان گزارش نشده اما زائران فقط باید برای ثبت‌نام از طریق سامانه سماح و دفاتر مجاز اقدام کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه برخی از دفاتر غیر مجاز در تبلیغات خود می‌گویند که ویزا برای زائران را با قیمتی پایین‌تر و مناسب‌تر صادر می‌کنند که این افراد متخلف هستند و زائران نباید فریب این افراد و دفاتر را بخورند.
مدیر کل حج و زیارت لرستان اضافه کرد: امسال ستاد اربعین استان در کربلا و نجف چند مکان را برای استراحت و اسکان زائران آماده کرده‌اند تا خدمات بهتری به زائران ارائه شود.
وی در پایان گفت: زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی دفاتر ثبت‌نام سریعاً به سازمان حج و زیارت استان اطلاع دهند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.