اصفهان؛

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تجمع 13 آبان با حضور گسترده نوجوانان و جوانان انقلابی و با سخنرانی جواد لاریجانی و سردار سلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت 13 آبان در اصفهان اظهار کرد: برای بقای جامعه انقلابی باید روحیه جهادی را در عرصه‌های مختلف تزریق کنیم.

وی افزود: روشنگری و بصیرت فی‌البداهه حاصل نمی‌شود و باید همه دستگاه‌های مسؤول کار مستمر، فراگیر و تأثیرگذار در این زمینه انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: تجمع 13 آبان مصادف با سوم صفر و با حضور گسترده نوجوانان و جوانان انقلابی از میدان انقلاب اسلامی به سمت خیابان پاسداران باغ گلدسته و نهایتاً هشت بهشت خواهد بود.

عسگری در خصوص سخنرانان این برنامه بیان داشت: قرار است سخنران مراسم جواد لاریجانی و سردار سلامی باشند و در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه‌ای قرائت خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بصیرت افزایی و روشن گری وظیفه این شورا نیست، تأکید کرد: با وجود اینکه مسؤولان دستگاه‌های مرتبط در خصوص اقدامات خود در زمینه آگاه‌سازی اعلام برنامه می‌کنند اما وقتی زمان بهره‌برداری می‌رسد چیزی دستمان را نمی‌گیرد.

عسگری با انتقاد از کسانی که بعد از گذشت سی سال از شرکت در تسخیر لانه جاسوسی پشیمان شده و به اصطلاح توبه کرده‌اند، بیان داشت: رسانه‌ها وظیفه دارند تبیین کنند که اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی‌افتاد 28 مرداد دیگری در راه بود.

وی با اشاره به اینکه باید برای جوانان اهمیت استکبارستیزی فارغ از شعار تبیین شود، ادامه داد: هیأت‌ها و مراکز فرهنگی نیز اگر می‌خواهند سکولار نباشند، باید استکبارستیزی را جزو وظایف خود بدانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با گلایه از اینکه سازمان‌دهی فضای مجازی در استان نهاد خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از این ظرفیت می‌توانیم تأثیرگذاری خوبی داشته باشیم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار