شیراز؛

دستگیری سارقان 10 دستگاه خودرو سرقتی

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران شیراز، سه سارق خودرو دستگیر و 10 دستگاه خودرو پراید سرقتی از آنان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و درون خودرو در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.  
وی افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینكه ماموران هنگام گشت زنی به دو نفر مظنون و دستور ایست دادند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه دو نفر به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار می كنند، گفت: با تلاش مأموران هر دو نفر متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به كلانتری انتقال داده شدند.  
گودرزی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده اقرار كردند با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت خودرو در سطح شهر کرده و در یك پارکینگ آنها را اوراق می كنند.  
وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم ردیف سوم مراجعه و ضمن دستگیری وی در بازرسی از آن مكان پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی و مقدار بسیار زیادی اموال اوراق شده خودرو كشف كردند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه در این راستا پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی دیگر نیز در مكان های دیگر از این متهمان كشف شد، تصریح كرد: تاكنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و تحقیقات تكمیلی از متهمان برای كشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار