پس از گذشت 3 سال بالاخره دانشجویان گزینش شده برای اشتغال در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بدعهدی صنعت نفت به دانشجویان و افراد در صف استخدام پس از گذشت نزدیک به سه سال به پایان رسید، مقصد این بدقولی، بزرگترین پالایشگاه کشور یعنی ستاره خلیج فارس بود که طبق وعده قرار بود با اتکا به نیروی داخلی  کشور را از واردات بنزین خود کفا کند.



 تعدادی از  400 نفر دانشجویی که مراحل آزمون، مصاحبه و گزینش را از اسفند ماه سال 92 پشت سر  گذاشته بودند ، پس از گذشت دوسال و نه ماه موفق به فعالیت در این دانشگاه شدند .

به گفته دانشجویان گزینش شده مسولان امر علت تغییر در جذب این افراد را تاخیر در بهره برداری از پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس عنوان کردند. 

یکی از این دانشجویان پیش از این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اسفند ماه سال 92 آزمون برگزار شد و  تمامی مراحل آزمون، مصاحبه و گزینش  با موفقیت پشت سر گذاشته شد، اما پس از گذشت چند سال از زمان برگزاری آزمون موفق به فعالیت در این مجموعه شدند.


تصویر اعلام تولید زودهنگام پالایشگاه ستاره خلیج فارس به وزیر نفت


سریال بدعهدی های صنعت نفت در امر استخدام!/ بلاتکلیفی 400 دانشجوی گزینش شده پالایشگاه ستاره خلیج فارس



احمد ادیب مدیر عامل پالایشگاه خلیج فارس در این خصوص به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از مجموع تمام افراد مصاحبه شده 200 نفر گزینش شده اند، که 150 نفر از این تعداد در امور فنی و مابقی آن ها در امور اداری، بازرگانی، حراست و ... مشغول بکار خواهند شد.

وی افزود: همچنین تعداد 200 نفر دیگر نیز به عنوان نیروی ذخیره انتخاب شدند تا اگر افرادی از گروه اول نتوانستند در این پالایشگاه فعالیت کنند از نیرو های گروه دوم استفاده شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: اولویت استخدام با بومیان منطقه و نتیجه آزمون ها و مصاحبه ها بوده است؛ همچنین مشکلاتی در تامین مسکن این نیروها وجود داشت که این امر نیز در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش پیگیری های خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان از دانشجویان استخدام شده در پالایشگاه ستاره خلیج فارس حاکی از آن است که در حال حاضر 200 نفر از افراد مصاحبه شده، مشغول به کار شده اند.

این افراد دوره سه ماهه مدت موقت(آموزشی) را سپری می کنند و پس از طی کردن این دوره بطور کامل کارمند رسمی(مدت معین) خواهند شد.

همچنین در دوره آموزشی این شرکت برای کارکنان خود محل اسکان موقت درنظر گرفته شده و پس از استخدام رسمی به آنها کمک هزینه تهیه مسکن پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است طبق گفته افراد مستقر در پالایشگاه حدود 50 نفر از مصاحبه شده های گروه اول انصراف داده اما 200 نفر گروه دوم وحتی افراد بیشتری تا حدود هزار نفر به زودی و بسته به روی مدار آمدن قسمت های مختلف در این پالایشگاه بزرگ مشغول بکار خواهند شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف
۱۷:۱۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
ازمون استخدامی گلگوهر سیرجان هم پیگیری کنید دوساله بلاتکلیفیم. این بنده خداها از بس معطل کردن که انصراف دادن میترسیم سر ما هم همین بلا بیاد... بعد سه سال بلاتکلیفی بهش نمیگن انصراف دادن میگن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
ازمون استخدتم گلگوهر سیرجانم پیگیری کنید دو ساله بلاتکلیفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
ممنون که پیگیری میکنید.امیدوارم از بلاتکلیفی دربیایم.
آخرین اخبار