چرا رئیس سازمان امداد و نجات تغییر کرد؟

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه پروسه تغییر رئیس سازمان امداد و نجات از یک ماه پیش در حال انجام بوده است، گفت: تقویت سیستم امدادی و سرعت در امور از دلایل تغییر رئیس این سازمان بوده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید رحمتی سخنگوی جمعیت هلال‌احمر در ارتباط با حواشی جابه‌جایی رئیس سازمان امداد و نجات اظهار داشت:‌ پروسه تغییر ناصر چرخ‌ساز از یک ماه پیش در حال انجام بوده و امروز این تغییر صورت گرفت.
 
وی با تأکید براینکه بحث برکناری رئیس سازمان امداد و نجات مطرح نبوده است، گفت:‌ چرخ‌ساز در جریان تغییرات بوده است و جابه‌جایی مدیران در سازمان‌ها امری بدیهی به شمار می‌رود.
 
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر بیان داشت: تغییر رئیس سازمان امداد و نجات برای تقویت سیستم امدادی و سرعت در امور بوده و ان‌شاءالله از خدمات ایشان در هلال‌احمر همچون گذشته بهره‌مند می‌شویم.
 
رحمتی خاطرنشان کرد: از یک ماه پیش موضوع تغییر رئیس سازمان امداد و نجات مطرح بوده و همه همکاران ما در جمعیت در جریان چنین تغییری بوده‌اند.
 
شایان ذکر است مرتضی سلیمی سرپرست جدید سازمان امداد و نجات هلال احمر از مدیران خوشنام و با سابقه در این حوزه است که پیش از این قائم مقام رئیس سازمان بوده است.  
 
منبع:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار