گودرزی در صحن علنی مجلس:

آمریکا در اجرای برجام نقض عهد کرد

نماینده بروجرد و اشترنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در نقطه نقطه جهان جنایت می‌کند و ناقض اصلی حقوق بشر در دنیاست عنوان داشت: آمریکا در اجرای برجام نیز نقض عهد کرد.

زرچینی/ میرحسینی***** آمریکا در اجرای برجام نقض عهد کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترنان در مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا در نقطه نقطه جهان جنایت می‌کند و ناقض اصلی حقوق بشر در دنیاست عنوان داشت: آمریکا در اجرای برجام نیز نقض عهد کرد.

وی افزود: باید با مفسدان چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و از هر طیف و جناحی که باشند باید برخورد شود و آنها که با برداشت‌های نجومی زندگی می‌کنند بدانند که خائن به اعتماد ملتند.

گودرزی با انتقاد از چند شغله بودن در جامعه و تبعیض و بی عدالتی در تخصیص شغل‌ها ادامه داد: چرا باید چند نفراز یک خانواده با پارتی وارد بازار کار شوند و اما در یک خانواده دیگر حتی یک نان ‌آور هم وجود نداشته باشد.

نماینده بروجرد و اشترنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای افزایش کیفیت آب بروجرد و افزایش تعداد سینماها و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهر برنامه‌ریزی شود گفت: دولت محترم در این زمینه‌ها رسیدگی کند. 

وی ادامه داد: باید در حوزه صنعت گردشگری نیز اعتبارات لازم در نظر گرفته شود که هم اکنون این اعتبارات ناچیز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار