با حضور علی مرادی در جلسه هیئت رئیسه جهانی؛

دیپلماسی بین المللی وزنه برداری در مالزی جواب داد/بهداد و انوشیروانی بخشیده شدند

با موافقت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی عذرخواهی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پذیرفته شد.

دیپلماسی بین المللی وزنه برداری در مالزی جواب دادبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی و رایزنی های موثر بین المللی ، بدون نیاز به حضور و اعزام سرمربی و ملی پوش فوق سنگین کشورمان در مالزی مشکل مربوط عذرخواهی رسمی این دو چهره سرشناس وزنه برداری ایران بابت اتفاقاتی که در بازی های المپیک رخ داد حل شد. برهمین اساس و با توجه به رایزنی های انجام شده دیگردغدغه ای از بابت تعلیق و یکسری جرایم احتمالی در این باب برای وزنه برداری ایران وجود نخواهد داشت.

با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در جلسه هیئت رییسه فدراسیون جهانی به جهت پی گیری و حل موضوع مربوط به عذرخواهی رسمی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی بابت اتفاقاتی که در رقابت دسته فوق سنگین بازی های المپیک 2016 ریو رخ داد، این موضوع با رایزنی های موثر و دیپلماسی موفق بین المللی فدراسیون وزنه برداری بدون نیاز به حضور و اعزام سرمربی و ملی پوش کشورمان در مالزی حل شد. برهمین اساس و با توجه به رایزنی های انجام شده دیگردغدغه ای از بابت تعلیق و یکسری جرایم احتمالی در این باب وزنه برداری ایران را تهدید نخواهد کرد.

گفتن است علی مرادی رییس فدراسیون که در جلسه هیئت رییسه فدراسیون جهانی در مالزی حضور داشت، با توجه به حل معضل بوجود آمده به واسطه دیپلماسی موفق و موثر بین المللی که برای حل و فصل این دغدغه صورت گرفت معتقد است:« درجلسه هیئت رئیسه جهانی وزنه برداری حضور پیدا کردیم و در این خصوص توضیحاتی را ارائه دادیم. توانایی در دیپلماسی ورزشی فدراسیون کشورمان در جهان به چشم می خورد.هیئت رییسه نیز از بابت این مسئله خوشحال شدند.
رییس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد:کشورمان در سطح وزنه برداری جهان، جایگاه بسیار بالایی برخودار است. نیازی به حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در مالزی نیست.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار