برتری کلینتون بر ترامپ در ایالت های تعیین کننده آمریکا+ نمودار

نظرسنجی ها نشان می دهد دونالد ترامپ محبوبیت خود را در ایالت های تعیین کننده آمریکا از دست داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، نتایج یک نظرسنجی که روز گذشته منتشر شد نشان داد تنها یک روز مانده به آخرین مناظره انتخاباتی "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه این انتخابات، کلینتون توانسته است در بیشتر ایالت های کلیدی از ترامپ پیشی بگیرد.

محبوبیت این دو نامزد در ایالت های اوهایو و کارولینای شمالی نزدیک است. کلینتون در ایالت های فلوریدا و نوادا پیشتاز است و ایالت های کلرادو و پنسیلوانیا نیز برای این نامزد دموکرات منطقه ای امن محسوب می شود. مناظره انتخاباتی چهارشنبه شب به رأی دهندگان امکان می دهد نامزدهای خود را بار دیگر مقابل هم ببینند.

اوهایو:

نظرسنجی ها در ایالت اوهایو در هفته های اخیر به نفع کلینتون بوده است؛ اما نظرسنجی اخیر سی ان ان/ او آر سی نشان داد ترامپ با 48 درصد محبوبیت از کلینتون با 44 درصد محبوبیت پیشی گرفته است. همچنین گری جانسون، نامزد حزب لیبرترین و جیل استاین، نامزد حزب سبز آمریکا به ترتیب از محبوبیت 4 و 2 درصدی در این ایالت برخوردارند.

نظرسنجی اخیر "کواینیپیاک" نیز نشان داد کلینتون و ترامپ هر کدام از محبوبیت 45 درصدی در اوهایو برخوردار است. نظرسنجی "هاف پست پل استر" نیز نشان داد فقط حدود  2 درصد اختلاف میان کلینتون و ترامپ وجود دارد و کلینتون در این نظرسنجی از محبوبیت بیشتری نسبت به ترامپ برخوردار است.

برتری کلینتون بر ترامپ در ایالت های تعیین کننده آمریکا+ نمودار

کارولینای شمالی:

نظرسنجی اخیر سی ان ان/ او آر سی نشان داد محبوبیت کلینتون و ترامپ در کارولینای شمالی به ترتیب 48 و 47 درصد است. نظرسنجی "هاف پست پل استر" نیز نشان داد محبوبیت کلینتون در این ایالت با 2 درصد اختلاف از ترامپ بیشتر است. 

برتری کلینتون بر ترامپ در ایالت های تعیین کننده آمریکا+ نمودار
فلوریدا:

نظرسنجی "کواینیپیاک" که روز گذشته منتشر شد نشان داد محبوبیت کلینتون و ترامپ در این ایالت به ترتیب 48 و 44 درصد است. جانسون و استاین نیز به ترتیب 4 و 1 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

در همه نظرسنجی هایی که از اواسط سپتامبر (حدود یک ماه پیش) در فلوریدا انجام شده است، محبوبیت کلینتون از ترامپ بیشتر بوده است. نظرسنجی هاف پست نیز نشان داد کلینتون در این ایالت از بخت پیروزی بیش از 90 درصدی برخوردار است.

نوادا:

نظرسنجی اخیر "هاف پست پل استر" نشان داد اختلاف کلینتون و ترامپ 1.6 درصد و به نفع کلینتون است. نظرسنجی سی ان ان نیز نشان داد محبوبیت کلینتون و ترامپ به ترتیب 46 و 44 درصد است. جانسون نیز از محبوبیت 7 درصدی در این ایالت برخوردار است. هاف پست پل استر پیش بینی کرده است کلینتون در ایالت نوادا پیروز شود.

کلرادو:

نظرسنجی "کواینیپیاک" نشان داد کلینتون با 8 درصد اختلاف از ترامپ پیشی گرفته است. کلینتون و ترامپ به ترتیب از محبوبیت 45 و 37 درصدی در این ایالت برخوردارند. محبوبیت جانسون و استاین نیز به ترتیب 10 و 3 درصد است. نظرسنجی "هاف پست پل استر" نیز نشان داد کلینتون با 5 درصد اختلاف از ترامپ پیشی گرفته است و بخت پیروزی این نامزد دموکرات در ایالت کلرادو حدود 98 درصد است.

پنسیلوانیا:

بر اساس نظرسنجی کواینیپیاک، کلینتون در ایالت پنسیلوانیا از بخت پیروزی 98 درصدی برخوردار است. محبوبیت کلینتون و ترامپ نیز به ترتیب 47 و 41 درصد است. جانسون و استاین نیز به ترتیب از 6 و 1 درصد محبوبیت در این ایالت برخوردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
سگ زرد برادر شغاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
هیلاری پس از انتخاب شدن در دنیا بسیار جنایت خواهد کرد
Germany
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
کلینتون مرموز
آخرین اخبار