آبادان؛

مشارکت ۳۵ درصدی خانوارهای آبادانی در سرشماری

۳۵ درصد خانوارهای آبادانی، اروندکناری و چوئبده در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهبازی فرماندار آبادان در آئین نمادین آغاز سرشماری عمومی این شهرستان از ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان نمایندگان دولت نام برد وگفت: همانگونه که انسان ها بدون اطلاعات صحیح روزانه که از حواس پنج گانه به آنها می رسند، امکان تصمیم گیری ندارند، دولت نیز جهت تصمیم گیریها، سیاست گذاریها و اعمال راهبردهای کوتاهمدت، میان مدت و بلند مدت نیاز به کسب اطلاعات گوناگون جمعیتی دارد.

عزیزاله شهبازی با اشاره به جمعیت ۲۷۱ هزار نفری آبادان در سرشماری سال ۹۰ افزود: امسال با بهره گیری از مراجع مربوطه، جمعیت آبادان بیش از ۳۵۰ هزار نفر برآورد می شود.

وی گفت: به عنوان یک آبادانی به جهت اینکه بتوانیم امکانات مناسبی را به سمت شهر خود سوق دهیم، نیاز به استخراج اطلاعات جمعیتی صحیحی از سرشماری امسال داریم.

فرماندار آبادان ، خطاب به ماموران سرشماری افزود: فردا نوبت شماست که هر کدام به عنوان نمایندگان حاکمیت و دولت با انگیزه بالا و دقت لازم مرحله ی دوم و تکمیلی سرشماری را به صورت حضوری آغاز کنید.

شهبازی، حفظ تمام شرایط و قواعد لازم را متذکر شد و گفت: سعی کنید تا هیچ خانواری از طرح سرشماری جا نماند.

وی افزود: با توجه به فراهم آوردن شرایط لازم و امیدواریهایی که دولت دکتر روحانی آن را به وجود آورد، ۲۰ درصد به جمعیت معکوس شده ی آبادان افزوده شده است.

رئیس ستاد سرشماری شهرستان آبادان گفت: امید می رود تا این ماموریت را به خوبی به انجام برسانیم و شاهد مشارکت ۱۰۰ درصدی آبادانی ها در سرشماری امسال باشیم.

مامور سرشماری در آبادان کار ثبت اطلاعات خانوارها را به صورت حضوری از فردا ۲۸ مهرماه جاری آغازمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.