تمرینات پرفشار و شاداب سرخپوشان برای بازی با استقلال خوزستان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه را از ساعت 15:10 در مجموعه خیریه عمل زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

تمرینات پرفشار و شاداب سرخپوشان برای بازی با استقلال خوزستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  سرخپوشان امروز در نوبت بعدازظهر تمرینات خود را با سوت برانکو آغاز کردند. پیش از آغاز تمرین، بازیکنان تمرینات انفرادی و دو نفره را با شور و هیجان خاصی انجام دادند و آماده شروع تمرین شدند. ایوانکوویچ برنامه تمرین امروز، فردا و برنامه سفر به اهواز را برای سرخپوشان تشریح کرد. بازیکنان کار خود را با گرم کردن با توپ زیر نظر مارکو استیلینوویچ شروع کردند. 

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات اختصاصی روی آوردند. برانکو و چوک نیز در این زمان، در گوشه‌ای از زمین به صحبت پرداختند. فوتبال در سه گروه بخش بعدی تمرین بود که در نیمی از زمین انجام شد. در این مرحله، بازیکنان کارهای دفاع، حمله، پرسینگ و گلزنی را در دستور کار قرار دادند. امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور در این بازی، بارها گلزنی کردند. حرکات ترکیبی و شوت به سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت که در این مرحله نیز علی علیپور و محسن مسلمان عملکرد قابل قبولی داشتند. 

مهدی طارمی در یک صحنه پس از عبور از دو مدافع سرخپوش با خطا متوقف شد و برانکو با طارمی خوش و بش کرد. محسن مسلمان بسیار سر حال و شاداب تمرینات را انجام داد و چندین گل به ثمر رساند. فوتبال درون تیمی مرحله بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. آخرین مرحله تمرین هم به دویدن دور زمین اختصاص یافت که بازیکنان پس از آن راهی رختکن شدند. گفتنی است؛ آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به اهواز از ساعت 11 صبح فردا چهارشنبه در مجموعه خیریه عمل برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار