لرستان،

آغاز سرشماری حضوری از صبح امروز در لرستان

با مشارکت 934 مامور ، مراجعه حضوری هشتمین سرشماری نفوس و مسکن با مراجعه ماموران به درب منازل مردم از ساعت 8 صبح امروز در لرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛چگنی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان گفت: سرشماری اینترنتی نیز تا ساعت 24 جمعه 30 مهر تمدید شده است و مردم می توانند با مراجعه به نشانی www.sarshomari95.ir  مشخصات آماری خانواده خود را شامل شماره ملی اعضای خانوار ، کد پستی منزل و ... را در این سامانه ثبت کنند تا زمان مراجعه آمار گیران درب منازل وقت کمتری از مردم گرفته شود.

وی گفت: تا دیشب ، بیش از 250 هزار خانوار لرستانی با جمعیت بیش از 950 هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن مشارکت کردند.

چگنی گفت: با مشارکت خوب مردم لرستان تاکنون رتبه ششم ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن را حفظ کرده ایم.

در پایان ثبت نام الکترونیکی به افراد ، کد ۱۲ رقمی ارایه می‌شود که باید آن را نگهداری کرده و با مراجعه مامور سرشمار به وی ارایه کنند.

مرکز آمار ایران برای افرادی که در این مرحله به صورت الکترونیکی اطلاعات آماری خانواده خود را ثبت کنند ؛ 1000 جایزه 1 میلیون تومانی به صورت قرعه‌کشی در نظر گرفته است و به کسانی که از تلفن و رایانه شخصی خود برای ثبت نام استفاده کنند نیز 2 گیگ اینترنت رایگان اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.