کرمانشاه؛

بنیاد برکت مسئول کاهش نرخ بیکاری

بنیاد برکت با هدف کاهش نرخ بیکاری استان و ایجاد رونق اقتصادی علاقمند به مشارکت در طرح ها و پروژه هایی راکد و یا نیمه فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: همچنین بنیاد برکت با هدف کاهش نرخ بیکاری استان و ایجاد رونق اقتصادی علاقمند به مشارکت در طرح ها و پروژه هایی راکد و یا نیمه فعال می باشد

رضا رحیمی گفت: روند اجرای تفاهم نامه منعقده میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری کرمانشاه مناسب بوده و اجرای طرح های مورد توافق رونق اقتصادی استان را در پی دارد.

وی گفت:بنیاد برکت به عنوان یک نهاد وابسته به فرمان اجرایی حضرت امام (ره) فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف عام المنفعه انجام داده و در بحث اشتغالزایی نیز قدم‌های بلندی را برداشته است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: خردادماه امسال هیئتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به کرمانشاه آمدند و بازدیدی از پتانسیل ها و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف کشاورزی و تولیدی کرمانشاه داشتند و در ادامه تفاهم نامه ای میان استانداری کرمانشاه وستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت سرمایه گذاری مشترک در طرح های مختلف به امضاء رسید.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، برکت ، مسئول ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.