اهواز؛

دانشجویان علوم پزشکی اهواز، خادم زائران اربعین

دانشجویان علوم پزشکی اهواز در موکب‌های اربعین خدمات‌رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، با اشاره به فعالیت 10 کانون دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اظهار کرد:‌ این کانون‌ها برنامه‌ریزی یک‌ساله خود را انجام داده و به تناسب رویدادها و مناسبت‌ها فعالیت‌هایی را به‌طور منظم برگزار خواهند کرد؛ به‌خصوص در ایام محرم و صفر هیأت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) بیشتر فعال بوده و در حال برنامه‌ریزی برای اربعین حسینی در عراق است.

دکتر فرهاد حمزه‌لوئی، تصریح کرد:‌ برگزاری مراسم‌های سوگواری امام حسین (ع) برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، ‌برگزاری تئاترهای میدانی پیرامون عاشورا در خوابگاه‌های دانشجویی ‌و مراسم‌ مرثیه‌خوانی و قرائت ادعیه در مرز فکه با اعزام دانشجویان از اهم برنامه‌‌های دانشگاه در ایام محرم بوده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان این‌که امسال اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین در عراق به‌طور متمرکز توسط بسیج دانشجویی انجام می‌شود، گفت: ‌دانشگاه‌ها به تناسب امکانات و درخواست این سازمان در برپایی هرچه بهتر این مراسم مشارکت خواهند داشت.

حمزه‌لوئی با اشاره به وظایف دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیاده‌روی اربعین تصریح کرد:‌ یکی از وظایف دانشگاه ارایه خدمات از طریق اورژانس‌های 115 و بیمارستان مستقر در منطقه به زائران است؛ همچنین کارشناسان بهداشت دانشگاه بر مسائل بهداشت محیط و طبخ غذا در این مناطق نظارت می‌کنند.

وی افزود:‌ دانشگاه همسو با ادارات دیگر در موکب‌ها نیرو مستقر خواهد و در حوزه سلامت به ارایه خدمات می‌پردازد که البته این خدمات از طریق دانشجویان ارایه می‌شود؛ بر این اساس دانشجویان علاقه‌مند به مشارکت در این برنامه می‌توانند برای اعلام آمادگی و ثبت‌نام خود به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.