مهرستان

کشف 480 کیلوگرم موادمخدر در مهرستان

فرمانده انتظامی مهرستان از کشف 480 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات موفق پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، علیرضا یوسفی اظهار کرد: در پی کشف خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران با همکاری تیم‌های عملیاتی استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی مهرستان افزود: ماموران با استفاده از اطلاعات به دست آمده منطقه را تحت مراقب قرار دادند و قاچاقچیان که خودروهای پلیس را از دور شناسایی کرده بودند، قبل از رسیدن ماموران به محل جابه‌جایی مواد مخدر، محموله مواد را رها کرده و با استفاده از ناهمواری‌های زمین به کوه‌های اطراف متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی قاچاقچیان مقدار 480 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی گفت: ماموران پس از اقدامات عملیاتی و بررسی‌های تخصصی،موفق به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه شدند.این قاچاقچی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهرستان تاکید کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیدت فعالیت کرده و در این راستا همکاری مردم نیز می‌تواند در موفقیت پلیس بیش از پیش موثر باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، مهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار