طی مراسمی؛

پهلوگیری ناو ایرانی در بندر باکو

مراسم استقبال از اولین ناو گروه از منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بندر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

پهلوگیری ناو ایرانی در بندر باکو
 به گزارش حوزه    دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم استقبال از اولین ناو گروه از منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بندر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد .

در این مراسم که جواد جهانگیر زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و تنی چند از مقامات کشوری و فرماندهی نیروی دریایی جمهوری آذربایجان ، علی صیفی وابسته نظامی سفارت کشورمان و نیز جمعی از نمایندگان رسانه ای حضور داشتند، پس از نواخته شدن سرودهای ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان حاضران این مراسم از ناوهای ایرانی بازدید کردند .

ناطق باقرتف معاون فرمانده نیروی دریایی جمهوری آذربایجان در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: این سفر ناو گروه جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان سفر صلح و دوستی است.

وی افزود: پس از استقلال ملی جمهوری آذربایجان این اولین سفر ناوگان نظامی جمهوری اسلامی ایران به کشورمان است.

دیدار با هیات فرماندهی نیروی دریایی جمهوری آذربایجان، بازدید از آموزشگاه عالی نظامی و زیارت از مزار حیدر علی اف، رهبر فقید جمهوری آذربایجان و نیز شهداری راه آزادی این کشور از جمله برنامه سفر سه روزه هیات ناو گروه جمهوری اسلامی ایران به باکو اعلام شده است.
شایان ذکر است این ناو گروه از منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی ناخدا عبدالحسین ظفری و متشکل از ناوهای دماوند و جوشن حامل پیام صلح و دوستی می باشد .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار