اصفهان؛

وجود7 نقطه پرتصادف در جاده های شهرستان گلپایگان

7 نقطه پرتصادف در جاده های شهرستان گلپایگان وجود دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان گلپایگان احداث کمربندی های اطراف شهرستان را برای کاهش تصادفات حائز اهمیت دانست و خواستار تامین اعتبار در این زمینه شد .

علیرضا اختری گفت: شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری غرب اصفهان به عنوان کریدور غرب کشور دارای 600 کیلومترراه همسنگ است .

وی از مهمترین محورهای موجود در شهرستان را محور موته – گلپایگان ، گلپایگان – خوانسار، خمین –گلپایگان و محور دربه تیکن نام برد وگفت: محور موته – گلپایگان بطول 60 کیلومتر آماده بهره برداری است .

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان گلپایگان افزود : تنها 6کیلومتر آن با توجه به قرار گیری در مسیر لوله های گاز بصورت کیسینگ حدود4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اختری افزود : 10 کیلومتر از محور گلپایگان –خوانسار در حوزه شهرستان گلپایگان واقع شده است که 7 کیلومتر آن بصورت چهارخطه و 3کیلومتر آن در منطقه وانشان، نیاز به اجرای کنارگذر بطول 6کیلومتر دارد .

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد جاده های شهرستان گلپایگان به صورت چهارخطه هستند اظهار داشت: در حوزه شهرستان گلپایگان کنارگذرهایی برای اطراف شهر در نظر گرفته شده که از جمله کمربندی شمالی، غربی و جنوبی شهر است که کمربندی شمالی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست اجراست .

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: آماده سازی طرح مسکن مهر شهرک الوند گلپایگان نیز با اعتبار5/1 میلیارد تومان به شهرداری تحویل خواهدشد .

اختری با اشاره به میزان تصرف اراضی در شهرستان افزود: درمنطقه مزرعه طلایی گلپایگان حدود 100 هکتار زمین تصرف شده و درحال حاضرحدود 200 پرونده تصرف اراضی وجود دارد که درحال پیگیری برای رفع تصرف است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.