روسیه برای کمک به حل بحران یمن اعلام آمادگی کرد

معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد مسکو آماده ایفای نقش در حل و فصل بحران یمن است.

روسیه آمادگی خود را برای کمک به حل بحران یمن اعلام کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن در مسکو از نقض حقوق‌بشر در یمن و کشته شدن غیرنظامیان در حملات ائتلاف عربستان ابراز تأسف کرد.

وی تأکید کرد: ما آماده کمک به حل و فصل بحران یمن هستیم.

اخیرا در حملات ائتلاف متجاوز عربستان به مراسم ختمی در صنعا 140 غیرنظامی کشته و صدها نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
گرچه ناتو تحت نفوذ ایران است و سیاستهای ضد اسرائیلی بایدن نمیتواند کارامد باشد، حمله نمایشی امریکا و انگلیس به یمن و استمداد این کشور از روسیه میتواند موجبات درگیری مستقیم روسیه با اسرائیل را فراهم و سقوط انرا تسریع نماید. تمام سیاستهای روسیه از زمان روی کارامدن پوتین، و سیاستهای امریکا و اروپا از زمان اباما و برجام، بطور نامحسوس توسط ایران تعیین میشوند. کمکهای مالی روسیه به یمن درحقیقت از سوی ایران اما بنام روسیه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
به نام خدا
بیائید با طرهای ویژه قابل پیاده سازی برای ایجاد ثروت جهت آپدیت فناوری های روستاها و شهرهای کوچک و محروم و ایجاد شغل دل امام زمان را شاد کنیم .
یک طرح ویژه بنده و تمام صد مهندس برتر نرم افزار بر این باوریم که اگر با هم متحد شویم و یک سایت مولتی فانکشن یا چند کاره به زبان بین الملل طراحی و در دسترس عموم قرار دهیم به شکل میلیاردی درآمد ارزی خواهد داشت . در این صورت کارهای عمرانی و آپدیت روستا ها و شهرهای کوچک با سرعت شگفت انگیزی انجام میشود .شما آمار بگیرید در آمد صد سایت صدر اول جهان را روزانه به عمق ارزش پیشنهاد من پی میبرید . اگر صد طراح و برنامه نویس و تحلیلگر در یک مرکزی حول این موضوع تنها دو ماه کار کنند نتایج خیره کننده ای در سطح جهان خواهد داشت . این دفعه قبل از حذف این طرح اندکی اندر قضیه اندیشه اندازید .
آخرین اخبار