زاهدان؛

دستگیری رمالِ جن گیر توسط پلیس مهرستان + تصویر

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری یک رمال درمهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سرهنگ علیرضا یوسفی در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستا های این شهرستان با رمالی و امر دعانویسی و فریب مردم و تجویز دعا ، اقدام به اغفال آنان می کند، ماموران پلیس امنیت عمومی پرونده وی را در دستور کار خود قرار دادند.


وی ادامه داد : با تکمیل تحقیقات به دست آمده اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری متهم و با شناسایی محل های اختفاء وی، سرانجام متهم دستگیر و در تحقیقات انجام گرفته به کلاهبرداری از شهروندان با بهانه دعانویسی و رمالی با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

سرهنگ یوسفی اظهار داشت : این کلاهبردار پس از شناسایی سوژه های خود و بررسی و تحقیق در مورد زندگی آنها از افراد محل و همسایگان ، با در اختیار داشتن اطلاعات فردی ، از سوژه ها خود ، اقدام به تجویز دعا و تعویز و سوء استفاده از باورهای دینی مردم می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در ادامه با اشاره به اینکه این متهم تحویل مراجع قضایی شد خاطر نشان کرد : افراد کلاهبردار با دادن وعده ازدواج ، تامین شغل ، حل مشکلات ، دادن گذرنامه و گواهینامه و .. .قصد کلاهبرداری را دارند که شهروندان باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل، مراتب را سریع به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.


 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار