سیچلو: در طول فصل شرايط فنى تيم ها بهتر مى شود

مربى تيم ملى واليبال ايران گفت: هنوز ابتداى مسابقات ليگ است و براى قضاوت زود است، در طول فصل شرايط فنى تيم ها بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران خبرنگاران جوان، خوان سيچلو ، مربى تيم ملى واليبال ايران كه براى تماشاى ديدار دو تيم پيكان و شهردارى اروميه به خانه واليبال آمده بود، درباره اين ديدار گفت: با مسابقه اول نمی توان درباره کیفیت رقابت های لیگ قضاوت کرد و بدون شک در طول فصل شرایط تیم ها بهتر می شود.
سيچلو افزود: هر دو تيم نمايش نسبتا خوبى داشتند با اين حال هنوز براى قضاوت زود است. از لحاظ فنى دو تيم خوب بودند اما برخى برخوردهاى داخل زمين زيبنده نيست و بايد بازيكنان به خصوص ملى پوشان كنترل بيشترى روى رفتار خود در زمين داشته باشند.
وى با اشاره به حضور برخى بازيكنان جوان در تركيب تيم ها، گفت: برای جوانان والیبال ایران خوشحالم که پیشرفت کرده اند. امیدوارم تعداد زیادی از بازیکنان و تیم ها در طول لیگ پیشرفت کنند و بهتر شوند تا والیبال را با کیفیت بالاتری بازی کنند.
سيچلو ادامه داد: اگر سرمربی تیم ملی شوم خیلی خوشحال خواهم شد اما در صورتی که این سمت به من داده نشود هم حاضرم در هر پستی که فدراسیون تشخیص بدهد به والیبال ایران کمک کنم. هدف در واقع كمك به واليبال است.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار