اراک ؛

تحویل واگن های ساخت "واگن پارس" به ناوگان ریلی

6 دستگاه واگن تند رو ساخت شرکت واگن پارس اراک به ارزش 150 میلیارد ریال تحویل ناوگان ریلی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک؛ محمدرضا مختاری مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک  با اعلام این خبر گفت : واگن های مسافربری ساخت این شرکت چهار تخته و مجهز به سیستم ترمز دیسکی، سیستم هوشمند چندرسانه ای و سیستم بهداشتی سازگار با محیط زیست است. 
مختاری قیمت تمام شده هر واگن مسافربری را 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این واگن ها قابلیت پشتیبانیِ سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را دارند که با کمی تغییرات می توان این پشتیبانی را تا 200 کیلومتر در ساعت ارتقا داد. 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: 30 دستگاه واگن باری ساخت این شرکت نیز با قیمت هر واگن دو میلیارد و 400 میلیون ریال با تحویل به شرکت های بهره بردار فولادیار و توکاریل به ناوگان ریلی کشور پیوست. 
مختاری بیان کرد: 20 دستگاه واگن باری در آبان ماه و 12 دستگاه واگن مسافربری در بهمن ماه سال جاری از سوی شرکت واگن پارس اراک به شرکت های بهره بردار تحویل می شود. 
وی گفت: همچنین قرارد داد ساخت 350 واگن باری و 33 دستگاه واگن مسافربری از سوی شرکت واگن پارس با شرکت های بهره بردار داخلی امضاء شده که تا پایان سال آینده به ناوگان ریلی کشور تحویل می شود.
 
 
انتهای پیام /ی
برچسب ها: واگن ، ریل ، قطار ، ناوگان ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.