حاجیلو:پورحیدری سرمایه فوتبال ایران است / امسال سهمیه آسیا را می خواهیم

پیشکسوت باشگاه استقلال و سرپرست تیم سایپا گفت: وجود پورحیدری برای فوتبال ایران یک نعمت است و در حقیقت او سرمایه فوتبال ماست.

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تعطیلات پیاپی لیگ برتر اظهار کرد: تیم سایپا از تعطیلات لیگ ضرر کرد چون ما تمرینات پیش فصل خود را زود شروع کردیم و معمولا تعطیلات به ضرر تیم هایی که به موقع تمرینات خود را آغاز می کنند تمام می شود زیرا بازیکنان از آمادگی کامل خارج می شوند.


وی افزود:این گونه وقفه ها کار مربیان تیم ها را دشوار می کند و گاهی می تواند صدمات جبران ناپذیری به باشگاه ها وارد کند. اکنون که تیم ملی نتیجه گرفته است نمی توانیم به تعطیلات لیگ اعتراض کنیم، درست است که هدف همه باشگاه ها صعود تیم ملی به جام جهانی است اما با کمی تحقیق متوجه می شویم که در هیچ جای دنیا چنین تعطیلاتی وجود ندارد.


سرپرست تیم سایپا همچنین در خصوص پیش بینی خود از جایگاه پایان فصل نارنجی پوشان عنوان کرد: هدف همه تیم ها قرار گرفتن در بالای جدول است وضعیت تیم ما نیز روز به روز بهتر می شود و در فصل جاری  برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنیم.


حاجیلو در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری گفت: وجود پورحیدری برای فوتبال ایران یک نعمت است و در حقیقت او سرمایه فوتبال ماست. از مردم عزیز می خواهم برای اسطوره فوتبال کشورمان دعا کنند تا سلامتی خود را به دست آورد و خانواده پورحیدری نیز از شرایط بحرانی خارج شوند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار