مشهد؛

اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی برگزار می شود

اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در زمینه تجلیل از خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این یادواره 27 آبان در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
محمد امین توکلی زاده هم چنین با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدای سازمان مرکزی، موسسات فرهنگی و شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی تجلیل به عمل می آید، افزود: فرایند شناسایی شهدای وابسته به آستان قدس رضوی از مدت ها قبل آغاز شده و پس از تجمیع بانک های اطلاعاتی گوناگون، 72 شهید در مجموعه های مختلف این نهاد شناسایی شدند.
وی تولید محتواهای فرهنگی و رسانه ای مرتبط با شهدای آستان قدس رضوی را به عنوان یکی از فعالیت های این یادواره عنوان کرد و گفت: مقرر شده است برای معرفی شهدای آستان قدس رضوی فیلم های مستند کوتاهی تولید شود که فرایند اجرایی این کار از حدود یک ماه قبل آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.
مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی هم چنین از انتشار کتاب معرفی شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مناسبت این یادواره خبر داد و افزود: در قالب این کتاب که تحت عنوان مجاوران خورشید منتشر خواهد شد، روایت هایی از زندگی شهدای ارجمند دانشگاه علوم اسلامی رضوی منعکس می شود.
توکلی زاده ویژه نامه اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی شامل معرفی تمامی شهدای این نهاد نیز در حال تولید است و همزمان با این یادواره منتشر خواهد شد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار