گرگان؛

دستگیری سارق سابقه‌دار با 24 فقره سرقت منزل در گرگان

سارق سابقه‌دار با 24 فقره سرقت منزل در گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در سه ماهه گذشته چندين فقره سرقت منزل به روش ورود از طريق تراس به منزل شهروندان در مناطق مرفه‌نشين شهرستان گرگان به پليس آگاهی اطلاع داده شد.

سرهنگ مجتبی مروتی افزود: شواهد نشان می داد سارقان پس از ورود به منزل، اقدام به سرقت طلا و جواهرات و ديگر اشياء قيمتي کرده و بدون گذاشتن كوچكترين اثر در محل متواری می شدند.

وی ادامه داد: با بررسی سوابق سرقت منزل در گذشته به شيوه و شگرد مشابه مشخص شد، ارديبهشت ماه امسال سارق حرفه‌ای منزل كه به اين روش سرقت مي‌كرد و در زندان به سر می برد، پس از اعزام به مرخصی به زندان برنگشته و حتی به منزل خود نيز نرفته است.

مروتی اضافه کرد: در همين راستا با هماهنگی مراجع قضائی، مخفيگاه متهم شناسايی و طی يك عمليات هدفمند پليسی در منزلی در يكی از خيابان‌های گرگان دستگير و در بررسی از منزل وی، تعداد زيادی اموال مسروقه كشف و متهم جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهی منتقل شد.

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: متهم در بازجويی های پليسی به 24 فقره سرقت منزل به روش ورود از طريق تراس منازل شهروندان اقرار و اعتراف كرد اموال مسروقه را به دو نفر در سطح شهر فروخته است.

وی گفت: در همین زمینه دونفر دیگر دستگیر شدند و متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار