سمنان؛

افتتاح یک پروژه درمانی در سمنان

بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در زمینی به وسعت ٩٠٠متر مربع راه‌اندازی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان گفت: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در مساحتی به وسعت ٩٠٠متر مربع و با رعایت بالاترین استانداردهای موجود راه‌اندازی شد .
دکتر شمس‌الله نوری‌پور از تکمیل تجهیزات پزشکی و امکانات این بخش جدید خبر داد و افزود: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت ارباب رجوع گسترش ترویج زایمان طبیعی و رعایت استانداردهای بلوک زایمان و...راه‌اندازی و افتتاح شده است.
وی با تقدیر از اتمام به موقع عملیات ساختمانی و تاسیساتی این پروژه بخش سلامت، تصریح کرد: بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان در مدت ١٢ ماه و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اجرایی و به بهره‌برداری رسده است.
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان از ایجاد و راه‌اندازی ٦ اتاقLDR  با فضای بسیار مناسب و مدرن، در این بخش خبر داد و اظهار داشت: اتاق زایمان فیزیولوژیک، اتاق ایزوله و اتاق تحت نظر از جمله دیگر امکانات جدید در بلوک زایمان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)سمنان است.
انتهای پیام/م
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، درمانی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار