دایی: داور یک پنالتی نفت را نگرفت/مطالباتمان طبق جدول پرداخت نشده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تنها تیم لیگ هستیم که مربیان و بازیکنانش تنها 20 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند.

دایی: داور یک پنالتی نفت را نگرفت/ مطالباتمان طبق جدول پرداخت نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علی دایی در نشست خبری پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود. بازیکنانم مردانه جنگیدند و در دقایق آخر به حق‌مان رسیده و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. بازی در نیمه اول برابر بود و حریف روی ضدحمله تمرکز داشت، اما در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار نفت قرار گرفت و نتیجه را برگرداندیم.

وی افزود: به نظرم داور یک پنالتی برای ما نگرفت، اما خدا را شکر با وجود سختی زیاد این دیدار، توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دایی درمورد مشکلات مالی باشگاه نفت، بیان کرد: مدتی است که دچار مشکلات مالی شده ایم و به قول‌های مدیران باشگاه به هیچ عنوان طبق جدولی که در ابتدای فصل تنظیم شده بود، عملی نشده است. از لحاظ مالی بسیار عقب هستیم.

وی ادامه داد:  با وجود این مشکلات بازیکنانم عاشقانه کار می‌کنند. متأسفانه تیمم درگیر مسائل ساده است. شاید تنها تیمی هستیم که مربیان و بازیکنانش تنها 20 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند. 

سرمربی نفت تهران درپایان خاطرنشان کرد: نفت در شرایط فعلی به حمایت نیاز دارد. در بازی‌های گذشته بازیکنانم بی‌حوصله بودند و آن‌طور که باید و شاید، با جان و دل کار نکردند که این مسئله طبیعی است. تیم ما با مشکلات مالی دست به گریبان است و بروز چنین مشکلاتی برای آن طبیعی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار