طی سه روز آینده برای سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیل اخرین دادها ونقشه های پیش یابی هواشناسی استقرارهوای سرد و پرفشار را در نوار شمالی کشور طی سه روز آینده نشان می دهد؛ همچنین طی سه روز آینده برای سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود. 

شایان ذکر است در بعدازظهر روز جمعه و طی روز شنبه در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده باد و گردوخاک و درنتیجه کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

پیش بینی می شود در دیگر مناطق کشورجوی به نسبت پایدارحاکم خواهد شد و امروز به سبب تقویت جریانات شمالی در غرب سواحل دریای خزر بر میزان بارش ها در این مناطق افزوده خواهد شد. 


بارندگی ها در گیلان شدت می گیرد

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رفیعی  کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور تشریح کرد: امروز در استان های گیلان مازندران ، گلستان ، اردبیل ، خراسان شمالی ، شمال آذربایجان شرقی بارش باران را خواهیم داشت و شدت این بارش ها  در استان گیلان خواهد بود. لازم به ذکر است که این شرایط تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت .

وی در ادامه افزود : فردا در ارتفاعات  غربی کشور و زاگرس مرکزی شاهد بارش های پراکنده باران  همراه با وزش باد خواهیم بود.

رفیعی اظهار داشت : به دلیل وجود گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال آن به ایران شاهد بروز پدیده گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود .

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 22 درجه سانتی گراد اعلام کرد.


آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه


افزایش بارش های در غرب سواحل خزر +جدول


جدول آب وهوای مناطق مختلف کشور

افزایش بارش های در غرب سواحل خزر +جدول
افزایش بارش های در غرب سواحل خزر +جدول








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار