هفته نهم لیگ برتر فوتبال

سپاهان 2 - سیاه جامگان 1 + فیلم

جدال تیم های سپاهان و سیاه جامگان در هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس با برتری 2 بر یک سپاهانی ها به پایان رسید.

سپاهان 0 - سیاه جامگان 0به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های سپاهان و سیاه جامگان در هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس ساعت 15:30 به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم سپاهان:
 
لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، حامد بحیرایی، آرمین سهرابیان، جلال علی محمدی، عماد میرجوان، فرید کریمی، رسول نویدکیا.
سرمربی: عبدا.. ویسی
 
ترکیب تیم سیاه‌جامگان:
 
محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، سید میثم حسینی، عبدالرضا زارعی، رضا شربتی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، پیام ملکیان، روح‌الله سیف‌اللهی و موسی ترائوره.
سرمربی: فرهاد کاظمی
 
شرح گل:

1-0 (سپاهان): دقیقه 10 بازیکنان سپاهان روی خطای هند مدافع سیاه‌جامگان چسبیده به خط محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و احسان حاج صفی کاپیتان سپاهانی ها موفق شد با یک ضربه پای چپ زیبا گل برتری سپاهانی ها را به ثمر برساند.

2-0(سپاهان): بازیکنان سپاهان روی یک ضدحمله در دقیقه 49 توپ را به رسول نویدکیا در سمت چپ خط دفاعی سیاه‌جامگان گذاشتند و این بازیکن هم با یک پاس توی عرض به پشت محوطه جریمه توپ را به جلال علی محمدی رساند و این بازیکن هم با یک ضربه پای راست زیبا و محکم توانست گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند.
 
2-1(سیاه‌جامگان): عباس عسگری دقایقی پس از ورود به زمین موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی فاصله را به حداقل برساند. ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه بود و این بازیکن موفق شد با یک ضربه سنگین توپ را وارد دروازه اولیویرا گلر سپاهان کند.
 
دقایق حساس:

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری که در موقعیتی مناسب نصیب تیم سیاه جامگان شده بود با فاصله کمی راهی بیرون شد.
دقیقه 20: ضربه ایستگاهی احسان حاج صفی از همان زاویه ای که موفق به گلزنی شده این بار با فاصله راهی بیرون شد.
دقیقه 25: سانتر بهزادی که به سمت دروازه می رفت با واکنش محمد ناصری دروازه بان سپاهان به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 34: عبدالرضا زارعی روی یک حرکت در عمق موفق شد با اولیویرا تک به تک شود که ضربه این بازیکن به زاویه مخالف با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.
دقیقه 39: ضربه خانزاده در شلوغی محوطه جریمه به شکلی خطرناک به سمت دروازه اولیویرا می رفت که توپ پس از برخورد با شجاع خلیل زاده به کرنر رفت.
دقیقه 56: پاس عالی بهزادی با اشتباه میثم حسینی به عماد میرجوان رسید که این بازیکن با تعلل زیاد موقعیت تک به تک را به آسانی از دست داد و مدافع سیاه‌جامگان از راه رسید و توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 59: پاس بازیکن سپاهان در محوطه جریمه به میلاد سرلک رسید و این بازیکن با یک شوت محکم به سمت دروازه ناصری می رفت تا گل سوم را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد.
دقیقه 69: ضربه موسی ترائوره از روی خط محوطه جریمه به دروازه اولیویرا زده شد که گلر سپاهان به صورت درازکش توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 76: میلاد سرلک از میانه میدان توپ را در اختیار گرفت و با یک و دوی زیبا با مهرداد محمدی موفق شد در موقعیتی تک به تک با محمد ناصری قرار بگیرد ولی در ضربه نهایی دقت خوبی نداشت و ناصری توپ را دفع کرد.
دقیقه 82: ضربه سرکش طالب ریکانی از فاصله تقریبا 30 متری روی تیر افقی دروازه دروازه محمد ناصری فرود آمد و به بیرون رفت .
این دیدار بابرتری 2 بر یک سپاهان به پایان رسید.
 
حاشیه ها:

* مهرداد محمدی بازیکن تیم سپاهان این بازی را از روی نیمکت دنبال می کند.
* این اولین دیدار  سپاهان بعد از خداحافظی رسمی محرم نویدکیا کاپیتان چند ساله این تیم از میادین فوتبال می باشد.
* شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان در این دیدار به عنوان مدافع راست انجام وظیفه می کند.
* احسان حاج صفی در این دیدار بعد از چند بازی که در پست هافبک میانی به میدان رفت به پست اصلی خود در دفاع چپ بازگشته و آرمین سهرابیان که پیش تر در دفاع چپ به میدان می رفت به عنوان مدافع میانی جانشین شجاع خلیل زاده شده است.
* محسن طاهری مدیرعامل سپاهان و برخی دیگر از مسئولین استانی با حضور در فولادشهر این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.
* تماشاگران استقبال کمی از این دیدار به عمل آورده اند و حدود 1000 نفر هستند.
* شجاع خلیل‌زاده قبل از آغاز بازی سمت فرهاد کاظمی رفت. همچنین محمد ناصری، ایوب کلانتری، روح الله سیف‌اللهی و عباس عسگری سمت نیمکت سپاهان و عبدالله ویسی آمدند.
* بازیکنان ذخیره تیم سپاهان در حال گرم کردن خود برای ورود به زمین هستند.
* در دقایق پایانی بازی شجاع خلیل زاده و موسی ترائوره روی یک نبرد هوایی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند و این اتفاق باعث شد تا دقایقی روند بازی قطع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار