مجازات دو مسلمان در اتریش بخاطر عمل به یک نذر!

دادگاهی در اتریش، یک مادر و پسر تُرک را به جُرم ذبح گوسفند محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاهی در اتریش یک مادر و پسر تُرک را به جُرم ذبح گوسفند به حبس و خدمت در امور عام‌المنفعه محکوم کرد. 

دادگاهی در شهر گراتس در جنوب اتریش، یک مادر ۴۶ ساله و پسر ۱۷ ساله‌اش را که تبعۀ ترکیه هستند، به جرم ذبح ۳ گوسفند، گناهکار شناخته و برای پسر حکم یک ماه حبس تعلیقی و برای مادرش حکم ۱۵۰ ساعت کار در امور عام‌المنفعه صادر کرده است. 

پدر این خانوادۀ تُرک بیمار شده بود و مادر و پسر نذر کرده بودند که اگر شفا پیدا کرد، گوسفند قربانی کنند. پس از شفا یافتن پدر، خانواده ۳ گوسفند از فروشندگان اینترنتی می‌خرند و به روش اسلامی ذبح می‌کنند. 

پسر خانواده در دادگاه اعلام کرد که از غیرقانونی بودن ذبح گوسفند در اتریش اطلاع نداشت. 

طبق قوانین اتریش، سر بریدن گوسفند مستلزم اخذ مجوز است و پیش از کشتن گوسفند باید مُسکّنی به این حیوان برای کاهش درد تزریق شود. گذشته از این، مجوز سر بریدن گوسفند در این کشور به هر کسی اعطاء نمی‌شود. 

دادگاه تهدید کرده است که اگر مادر خانواده، که مبتلا به بیماری قند است، ۱۵۰ ساعت در امور عام المنفعه کار نکند، به ۲ سال حبس محکوم خواهد شد!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
خبرگزاری yjc خیلی مغرضانه با این خبر برخورد کرده.اولا مجازات نه و جریمه.تمام کشور ها و دولت ها افرادی که از قانون تخطی کنن جریمه میکنن.مثل جرایم رانندگی.دوما.بخاطر نذر جریمه نشدن.بلکه به دلیل عمل نکردن با قانون جریمه شدن.درست اخبار رو نشر بدید.
اینم لطفا تایید کنید
Germany
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
جالبه yjc نظرات منو تایید نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
خب اونا خودشون گوشت نمیخورن؟!چجوری اون حیونارو میکشن؟حتما ذبح کردن اشکال داره اما زنده رنده انداختن تو چرخ گوشت ایرادی نداره و جز فرهنگ و تمدنشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
ببینید الان ما اینجا تو کشور خودمون کلی دین و ایین داریم که همشون به قانون رسمی که بر اساس اسلام هست احترام میزارن مثل دوست مسیحی ای که من دارم خیلی کار هایی که در دین اون اشکالی نداره رو برای قوانین نمی تونه انجام بده پس مسلمون هایی هم که تصیمیم گرفتن تو بقیه کشور ها زندگی کنن باید به قوانینشون احترام بزارن
Germany
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
قوانین اتریش خیلی هم خوبه.درستش همونه.باید به قوانین احترام گذاشت حالا هر جا زندگی میکنی.کلی از ادیان در ایران زندگی میکنن و به قوانین ما احترام میذارن.پس ما هم به طبع به قوانین جایی که زندگی میکنیم باید احترام بذاریم.فرق نداره چه کشوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
چون از قانون مربوط به آن اطلاعی نداشتند و برای اولین بار بوده مشمول نباید مجازات شوند ؛ این حقوق بشر غربی که می گویند همین است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
دمشون گرم...بعضی از افکاراشون حرف نداره خدایش.....درستشم همینه...هر کاری جای داره و باید طبقه اصولش انجام شه...ببینم برای نمونه، شما میرید وسطه خیابون حموم کنید،بگید دارم استحمام میکنم و به کسی ربط نداره،نه...پس ذبحه حیوانم جا داره،نه وسطه خیابون و کوچه و جلوی چشمه زن و بچه....لطفا yjc نظر منتقدان رو هم نشون بده...ممنونت میشم.
Germany
ناشناس
۲۱:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
قانون اینجا به خدا خوبه
قصاب دم خونه ما گوسفند مرده رو می کشت و می فروخت
من المانم
آدمین تایید کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
میگن دروغگو کم حافظه است
آخه گوسفند مرده را چطوری میکشت لابد اول زنده اش میکرد بعد دوباره میکشتش .
البته میدونم میخواستی بگی گوسفند مرده را سر میبرید که باز هم اشتباه کردی چون کسی که میخواهد این کار را بکند تمام تلاشش را میکند که مخفیانه این کار را انجام دهد پس چیزی که شما از آن خبر دارید کذب است
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۸:۰۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۵
حالا که شیر تو شیره منم ساکن مریخم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
هر کشوری قانون خودشو داره باید احترام گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
شما نبودی بهشان بگی ، حیف شد
آخرین اخبار