پایان رقابت های دو و میدانی برترین های نونهالان و نوجوانان پسر کشور

مسابقات دو و میدانی رکوردگیری از برترین نونهالان و نوجوانان پسر کشور در گروه پرتاب و پرش با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دو و میدانی رکوردگیری از برترین های نونهالان و نوجوانان پسر کشور در گروه پرتاب و پرش که از صبح امروز (جمعه) 30 مهرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید، با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف خاتمه یافت.

این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و انتخاب برترین های رشته های دو و میدانی برای تشکیل تیم منتخب نوجوانان کشورمان برگزار گردید و قرار است نفرات برتر در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت کنند.

گفتنی است، رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2017 و به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

نتایج رشته های مختلف در گروه پرتاب ها و پرش ها به شرح زیر است:

پرتاب چکش: بهزاد صبوری راد از استان فارس با پرتابی به میزان 62:12 متر اول شد و پس از وی، شاهین احمدی و پوریا خادم به رده های دوم و سوم اکتفا کردند.

پرتاب وزنه ( وزنه 4 کیلوگرمی، متولدین 11/10/1380 به بالا):محمدرضا رحمانی فر از استان فارس با پرتابی به میزان 5:22 متر به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی، محمد مهدی پری نژاد و یاسر کوچکی به مدال های نقره و برنز اکتفا کردند.

(وزنه 5 کیلوگرمی، متولدین 11/10 1379 لغایت 10/10/1380):امیر حسین رحمانی از استان قزوین با پرتابی به میزان 14:55 متر به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی، هانی فیض الهی و امیر رضا عابدینی در مکان های بعدی جای گرفتند. 

(وزنه 5 کیلوگرمی، متولدین 10/11/1377 لغایت 10/10/1379): محمد امین پور بابایی از استان گیلان با حد نصاب 15:59 متر اول شد و پس از این ورزشکار، پرتابگرانی از استان های تهران و زنجان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

پرش ارتفاع:محمد اختیار آبادی از استان خراسان رضوی با پرشی به میزان 2:06 متر قهرمان شد و پس از وی،علی اصغر شایسته فر از تهران و حسین سلطانی از زنجان به عناوین دوم و سومی بسنده کردند.

 پرتاب دیسک:

(دیسک 1 کیلوگرمی): محمدرضا رحمانی فر از استان فارس با پرتابی به میزان 51:74 متر اول شد و پس از وی، احمدرضا غلامیان و ابوالفضل هاشمی به رده های دوم و سوم قناعت کردند.

(دیسک 1.5 کیلوگرمی):محمد منصوری از استان آذربایجان غربی با پرتابی به میزان 59:96 متر به مدال طلا دست یافت و پس از وی، دانیال صفی و شاهین یار حسینی به مدال های نقره و برنز اکتفا کردند.

پرش سه گام:حمیدرضا کیا از گلستان با پرشی به میزان 14.25 متر در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از این ورزشکار، پرندگانی از استان های بوشهر در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

پرش طول:سبحان امامی از مازندران با پرشی به میزان 6.77 متر به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی، به ترتیب محمد موسوی نژاد از بوشهر با 6:56 متر و محمدرضا فیروز کوهی از مازندران با 6:37 به مدال های نقره و برنز قناعت کردند.

پرتاب نیزه:مهدی عنایتی از استان ایلام با پرتابی به میزان 55.50 متر اول شد و پس از عنایتی، پرتابگرانی از استان های لرستان و کهیلویه و بویر احمد در مکان های بعدی ایستادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
عجبا
آخرین اخبار