همدان؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بهار

رئیس ورزش و جوانان بهار از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، 14 آبان ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغر بهمنی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی، 14 آبان ماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سراسری سیما گفت: برنامه این پیاده روی از شبکه سراسری سه سیما و از برنامه صبح و نشاط به طور مستقیم پخش خواهد شد و به مدت دو و نیم ساعت روی آنتن خواهد بود و این بهترین فرصت برای شهرستان است که بتوان ظرفیت های شهرستان را در این مدت به مردم ایران زمین معرفی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری مسابقات هیات‌های ورزشی را داریم.

وی عنوان کرد: به دلیل مصادف شدن این هفته با ایام محرم جشن تقدیر از ورزشکاران به زمان دیگری موکول شد.

بهمنی در خصوص برگزاری همایش پیاده روی گفت: این همایش نیز در راستای برنامه‌های هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود و جوایز متعددی همچون یک دستگاه پراید، دوچرخه و وسایل ورزشی برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در شهرهای رزن و تویسرکان نیز برگزار شده است، خاطرنشان کرد: معاون وزیر، مسئولین استانی و شهرستانی و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این برنامه شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.