ساری،

دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز در مازندران

مامورین حفاظت محیط زیست مازندران 6شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد از این شکارچیان متخلف، لاشه یک راس بزوحشی، سه طاقه قرقاول ،تاکسیدرمی دو طاقه کبک و چهارقبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش مامورین اجرایی اداره آمل درمنطقه پردمه هراز در بازدیدازمنزل یک متخلف لاشه یک راس بزوحشی را به همراه یک قبضه سلاح دولول قاچاق کشف و ضبط نمودند.متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

مامورین یگان اجرایی حفاظت محیط زیست بابل با داشتن حکم قضایی ورود به منزل، در روستای بورا از توابع بند پی غربی (خشرود پی) پس از بازرسی از منزل متخلف، لاشه یک طاقه قرقاول و همچنین تاکسیدرمی 2 طاقه کبک نر و ماده به همراه 8 عدد فشنگ ساچمه زنی و ادوات شکار کشف و ضبط نمودند. متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین ماموران اجرائی حفاظت محیط زیست بایل طی گشت وکنترل شبانه در حوزه استحفاظی خود در آب بندان پایین بیشه یک سلاح دولول قاچاق کشف وضبط نمودند. متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست کلیجانرستاق شهرستان ساری در گشت وکنترل در منطقه جنگلی سقندیکلای این شهرستان لاشه دو طاقه قرقاول را ازیک متخلف کشف و ضبط نمودند. متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

علاوه بر این مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست کلیجانرستاق در گشت وکنترل در منطقه جنگلی لاجیم ساری دو قبضه اسلحه شکاری قاچاق از دو متخلف کشف وضبط نمودند.متخلفین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.