حریف حسن یزدانی در فینال بازی های المپیک ریو؛

کشتی مقابل باروز مبارزه کثیفی بود/برای حضودر المپیک 13 کیلو وزن کم کردم

انور گدویف روس و حریف رقابت فینال حسن یزدانی در بازی های المپیک ریو 2016 می گوید برای حضور در این مسابقات 13 کیلو ورن کم کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انور گدویف نایب قهرمان المپیک 2016 برزیل در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: برای اینکه بتوانم در این وزن حضور یابم چندین بار وزن خود را کم کردم.
 
وی تصریح کرد: برای مسابقه قهرمانی کشور روسیه 13 کیلوگرم وزن خود را کم کردم و برای مسابقات دیگر از جمله المپیک نیز مجبور به وزن کم کردن بودم.
 
دارنده مدال برنز جهان ادامه داد: وزن کم کردن روش همه مبارزان است و این کار به راحتی به دست نمی آید، اما با کمک مربیان توانستم این کار را در شرایط بهتری انجام دهم.
 
وی در مورد درگیری اش در کشتی المپیک با جردن باروز آمریکایی گفت: باید بگویم که مبارزه کثیفی بود و من آماده این مسابقه جدی بودم و نمی خواستم جواب ضربه ای را که وی به سر من زد را بدهم و فقط او را هل دادم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
خدا رحم کرد فقط هولش داده!!!!
ولی خداوکیلی هر جفتشون کشتی گیر های فوق العاده ای هستند. خیلی دوست داشتم کشتی حسن یزدانی با جوردن باروز رو ببینم. حیف شد. انشاالله سال دیگه با هم رو در رو بشن حسن جان 10 هیچش کنه.
آخرین اخبار