هفته نهم سری آ

میلان 1 یوونتوس 0/بازگشت روسونری به اوج در جهنم سن سیرو

شنبه شب، در مهمترین بازی هفته نهم سری آ، میلان در خانه میزبان یوونتوس بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس ترین دیدار هفته نهم سری آ ایتالیا بین تیم های میلان و یوونتوس از ساعت 22 و 15 دقیقه در حضور 76 هزار تماشگر ورزشگاه سن سیرو و به قضاوت نیکولا ریتزولی برگزار شد و تیم میلان که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و با مونتلا به نظر می رسد در حال فراموش کردن روزهای سیاهش هست موفق شد با نتیجه یک بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

در نیمه نخست این تیم یوونتوس بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و بازی سریع یوونتوس در ابتدای مسابقه ابتکار عمل را از میلانی ها گرفت. دوناروما دروازه بان جوان میلان چندین بار در این نیمه مانع باز شدن درواتزه روسونری شد.

در سی و سومین دقیقه از مسابقه روی یک ضدحمله دیبالا از بیرون آمدن دوناروما سعی داشت نهایت استفاده را ببرد، امّا ضربه او از میانه زمین به خوبی روی پای او جفت و جور نشد و توپ به بیرون رفت. روی این صحنه دیبالا از ناحیه ران دچار کشیدگی شد و کوادرادو به جای او به زمین آمد.

در سی و ششمین دقیقه از بازی میرالم پیانیچ با ضربه ای تماشایی از فاصله سی و پنج متری از روی یک ضربه آزاد دروازه دوناروما را باز کرد ودر حالی که برای لحظاتی گل پذیرفته شده بود، نیکولا ریتزولی پس از مشورت با کمکش، صحنه گل را آفساید تشخیص داد. بونوچی در این صحنه در آفساید قرار داشت، اگرچه اثری روی توپ نگذاشت اما به علت اینکه جلوی پایش را برای زدن توپ دراز کرده بود آفسایدش گرفته شد.
میلان 1 یوونتوس 0/بازگشت روسونری به اوج در جهنم سن سیرو
نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیانکونری نیمه دوم را هم مثل نیمه نخست هجومی آغاز کرد اما کم کم میلان بازی را به تعادل کشاند.

در شصت و پنجمین دقیقه از بازی، یک دو زیبای سوسو و لوکاتلی، با ضربه لوکاتلی از گوشه محوطه جریمه همراه شد که به زیبایی به زیر طاق دروازه بوفون فرستاده شد تا میلان 1-0 از یوونتوس پیش افتد. 

در ادامه حملات شاگردان آلگری نتیجه ای در برنداشت و تیم میزبان به خوبی بازی را کنترل کرد و پس از شوت خطرناک دنی آلوز که در دقیقه 95 نیکولا ریتزولی سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد تا یوونتوس  پس از شکست از اینتر در سن سیرو بار دیگر برای دومین بار در این فصل در این ورزشگاه مغلوب شود.
میلان 1 یوونتوس 0/بازگشت روسونری به اوج در جهنم سن سیرو
میلان با این پیروزی 19 امتیازی شد و به 2 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین در رده دوم جدول قرار گرفت.
برچسب ها: یوونتوس ، میلان ، سن سیرو ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار