مهاباد؛

صدور مجوز فعالیت 12 سازمان مردم نهاد در شهرستان مهاباد

در یکسال گذشته مجوز فعالیت 12 سازمان مردم نهاد در شهرستان مهاباد صادر و ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان مهاباد گفت : با تمدید پروانه فعالیت 6 سازمان مردم نهاد در این شهرستان نیز موافقت شد تا ظرفیت مشارکت های مردمی بیش از پیش افزایش یابد.

جعفر کتانی افزود : در واقع در هر ماه یک مجوز برای سازمان های مردم نهاد در شهرستان مهاباد صادر شده است و مردم همیشه یار و مددکار دولت بوده اند و علاقه خود را به این صورت نشان داده اند.

کتانی بیان کرد : سازمان های مردم نهاد(سمن ها) دارای ظرفیت های فراوانی هستند که باید به منظور رسیدن به اهداف توسعه ای در بخش های مختلف شهرستان مثل محیط زیست از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار مهاباد با اشاره به فعالیت و مشارکت مناسب سمن ها در این شهرستان گفت : حفظ و احیای تالاب کانی برازان نمونه ای از همکاری های تشکل های مردمی زیست محیطی در منطقه است که دستاوردهای مناسبی داشته است.

گفتنی است ؛ شهریور ماه امسال یکی از تشکل های زیست محیطی شهرستان مهاباد جایزه خرس قهوه ای حمایت از حیوانات را کسب کرد و دیگر تشکل های زیست محیطی نیز الگوی همکاری برای احیای تالاب کانی برازان و حفاظت از سایت پرنده نگری در ایران هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدور ، مجوز ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.