کاهش مصرف سوخت مایع در شالیکوبی های مازندران

مصرف سوخت مایع در کارخانه های شالیکوبی مازندران پارسال ۷۱ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مقدار مصرف سوخت مایع در شالیکوبی ها را در سال ۹۳ حدود دو میلیون لیتر و در سال ۹۴ حدود پانصد و شصت هزار لیتر اعلام کرد و افزود : تبدیل سوخت این واحدها به گاز طبیعی از عوامل اصلی کاهش میزان مصرف در این بخش بوده است.

طالبی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف سوخت در بخش معادن و کارخانه های شن و ماسه نیز اجرا شد گفت: در حالیکه تعداد مصرف کنندگان سوخت در این بخش  پارسال در مقایسه با سال 93 حدود 54 درصد افزایش داشت میزان مصرف سوخت 31 درصد افزایش را نشان می دهد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد : تعداد مصرف کنندگان در سال ۹۳ در بخش معادن و کارخانه های شن و ماسه ۶۴ واحد بود که در سال ۹۴ به ۹۹ واحد فعال رسید و مقدار مصرف این واحدها نیز در سال ۹۳ هفت میلیون لیتر و در سال ۹۴ ، ده میلیون لیتر بود .

وی گفت : در بخش فعالان واحدهای تولید کننده عایق های رطوبتی اگرچه تعداد واحدها از ۱۴ واحد به ۱۷ واحد افزایش یافت امامصرف سوخت مایع در این واحدها 9 میلیون لیتر کاهش داشت.
طالبی تدوین الگوی مصرف ، افزایش بازدیدهای میدانی و آشنایی با فرآیند تولید و بررسی منطقه ای را علت اصلی این صرفه جویی ها اعلام کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار