شهرکرد؛

اعزام 120 هزار مددجو به سفر زیارتی

امسال 120 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور، به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یکروزه به شهرکرد گفت: تا پایان سال جاری 120 هزار مددجوی این نهاد از همه استان ها به سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسین احمدیان افزود: سال گذشته نیز 81 هزار و 511 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و چهار هزار و 120 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی، تقویت ایمانی و اعتقادی در 2 بخش کارکنان و مددجویان را از مأموریتهای فرهنگی کمیته امداد بیان و اضافه کرد: در همه استان ها بايد کانون های فرهنگی و آموزشی تشکيل و فعال شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نيز با اشاره به اجرای طرح ملی «خوب باشیم» در استان گفت: این طرح در راستای ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنت های حسنه اسلامی، اکرام ایتام، تقویت روحیه جمعی و نهادینه سازی کمک به همنوعان، مستضعفان و نیازمندان جامعه اجرا می شود.

علی ملکپور افزود: افزایش روحیه مسئولیت پذیری در قشرهای مختلف جامعه، گسترش فرهنگ اخلاق مداری و استفاده از ظرفیت های مردمی جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی از دیگر اهداف این طرح ملی است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار