در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تغییرات پنجمین دوره «10 روز با عکاسان»/ اضافه شدن 2 انجمن دیگر

پنچمین دوره «10 روز با عکاسان» توسط انجمن عکاسان ایران با دبیری عباس میرهاشمی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

تغییرات پنجمین دوره رویداد
حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن عکاسان ایران که همواره با برگزاری برنامه‌های گوناگون وسیله‌ای برای حمایت از فعالان این حوزه را فراهم آورده است، امسال هم با رویداد «10 روز با عکاسان» به استقبال علاقه مندان و معرفی نیروی‌های تازه نفس این حوزه می‌رود.

مسعود زنده روح کرمانی رئیس هیأت دیره این انجمن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کلیات این رویداد و تغییری که تاریخ برگزاری آن اعمال شده، عنوان کرد: امسال هم مانند دوره قبل «10 روز با عکاسان» را برگزار می کنیم و تنها به جهت حضور جوانان و دانشجویانی که در این برنامه همواره حضور دارند تاریخ آن را از دی ماه به آذر انتقال دادیم تا به زمان امتحانات و درگیری‌های این چنینی برخورد نکنیم.

وی افزود: ساختار این رویداد مانند سابق با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط که همیشه با ما همکاری داشتند، شکل گرفته است و امسال نیز همچنان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و برنامه‌های جانبی را خواهیم داشت که جزئیات آن‌ها به زودی از طریق عباس میرهاشمی دبیر این رویداد اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: از جمله تغییراتی که در جزئیات این رویداد رخ می‌دهد، تغییرات محتوایی است که بر اساس امکان سنجی و نیاز جامعه عکاسی تعیین شده است؛ و امسال هم برپایه موضوع عکاسی امروز و فرصت‌های جدیدی که در این عرصه وجود دارد، این رویداد را شکل دادیم.

زنده روح یادآور شد: طبق جلساتی که گذاشتیم به احتمال  زیاد 2 تشکل دیگر نیز به جمع ما اضافه می‌شود، علاوه بر این‌ها یکی از اهداف همیشگی ما بهره مندی از نیروها و گروه های عکاسی ثبت شده در کل کشور است که امسال در تلاشیم تا بسترهای این اتفاق را فراهم و ایجاد کنیم.

گفتنی است «10 روز با عکاسان» از 19 تا 28 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار