ارومیه؛

اجرای طرح کمربند سبز ارومیه با مهار حاشیه نشینی

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر ارومیه گفت:دغدغه اصلی مجموعه مدیریت شهری، مهار حاشیه نشینی و تعیین تکلیف اراضی اطراف کمربند سبز ارومیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علی بهروش، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر ارومیه گفت: پیش بینی می‌شود، در صورت همکاری و همگامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشهرداری ارومیه، عملیات اجرایی طرح کمربند سبز ارومیه تا پایان امسال آغاز شود.

وی از بررسی آخرین روند طرح تفضیلی ارومیه و تامین کاربری های خدماتی در شهرک‌های بافت مرکزی و مناطق محروم قبل از نهایی شدن طرح، برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از توسعه نامتوازن شهر و مهار حاشیه نشینی با تعیین تکلیف اراضی مذکور در سال جاری خبر داد.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه با اشاره به بودجه 11 هزار و 500 میلیون ریالی مدیریت شهری ارومیه در سال جاری، ادامه داد: 80 درصد این بودجه مربوط به حوزه عمرانی و 20 درصد نیز برای هزینه‌های جاری است؛ یکی از مزیت‌های بودجه سال جاری، توجه به مناطق محروم به ویژه در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی است.

بهروش مداومت بر نظارت متناوب و بررسی جوانب فنی و روند پیشرفت پروژه‌های مشارکتی، عمرانی و سرمایه گذاری برابر تفاهمنامه منعقده در چارچوب سیاست‌های شورا را مهم‌ترین مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در سال جاری دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.