سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با دورهمی محله خوب در سراهای محله کاشان برنامه های سلامت محور را اجرا می کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این برنامه های سلامت محور با استقبال گسترده شهروندان کاشانی در سراهای محلات با انجام اقداماتی نظیر سنجش فشار و قند خون مراجعه کنندگان، برگزاری کارگاه سلامت روان ویزیت رایگان اجرا می شود.
مجتبی رضازاده،ارایه راهکارهای مقابله با تهدیدات روحی و محافظت بهداشت روانی را هدف از اجرای برنامه های سلامت محور دورهمی محله خوب ما دانست و افزود: این دورهمی تاکنون در سراهای محله شهیدان صنعتکار، رضازاده و محله خزاق برگزارشده است.
وی،اجرای طرح «پزشک در محله» به همت مدیریت خدمات و مشارکت های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را از دیگر برنامه های سلامت محور دورهمی محله خوب ما برشمرد.
رضازاده، در ادامه برگزاری نخستین جلسه تحلیل  و بازخوانی کتاب «دغدغه های فرهنگی» در مجتمع فرهنگی هنری شهر را یادآورشد و گفت: این کتاب به شرحی مزجی یکی از بیانات مقام معظم رهبری در سال 1373 با استفاده از دیگر بیانات معظم له در فرمایشات مختلف ایشان در حوزه فرهنگ اختصاص دارد.
وی در مورد گونه «مزجی» روایت فرمایشات مقام معظم رهبری در این کتاب افزود: در این شیوه که در کتب دینی و فقهی نیز رواج دارد برای فهم یک مطلب، سایر نکات و موارد مشابه مورد استفاده قرار گیرد چنانکه در کتاب دغدغه های فرهنگی یکی از محوری ترین بیانات رهبر معظم انقلاب با بهره گیری از سایر فرمایشات معظم له عرضه شده است.
به گفته وی،علت انتخاب این کتاب با برگزاری جلسه تحلیل آن آشنایی فعالان فرهنگی با اندیشه ها و دیدگاه های فرهنگی مقام معظم رهبری نه تنها به عنوان رهبر مسلمین جهان بلکه به عنوان شخصیت کم نظیر فرهنگی، نویسنده و از دغدغه مندترین افراد در حوزه مسائل فرهنگی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تصریح کرد: آشنایی بیشتر با دیدگاه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ می تواند اثرگذاری افزون تری در مسیر تحقق رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب را به عنوان چراغ راه زندگی قراردهد.
رضازاده، در پایان برگزاری دشت گشت ها و پیاده روی های ورزشی با محوریت برنامه هاو مناسبت های فرهنگی مذهبی را تاکیدکرد و گفت:در این راستا یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی جمعه 30 مهر ماه به مقصد بقعه متبرکه شاهزاده سلیمان(ع) و شاهزاده حسن(ع) فرزندان امام محمد باقر(ع) در فیض‌آباد به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و روز جهانی غذا برگزارشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.