کم سو شدن چراغ کمیته پیشکسوتان در فدراسیون فوتبال

با دستور جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر خروج بازنشسته ها از فدراسیون، احتمال انحلال کمیته پیشکسوتان قوی تر شده است.

 به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرامرز ظلی رئیس کمیته پیشکسوتان پیرامون دستور جدید فدراسیون فوتبال در مورد خروج ۴۸ بازنشسته از کمیته پیشکسوتان فوتبال و احتمال انحلال این کمیته در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار کرد: اگر فدراسیون فوتبال نهادی دولتی است ما از دستورات آنان پیروی می کنیم. کمیته پیشکسوتان، ۱۴ سال پیش با تلاش بزرگانی چون همایون بهزادی و حمید جاسمیان در زمان ریاست دادکان شکل گرفت و تبدیل به مکانی برای رسیدگی به امور پیشکسوتان فوتبال و به اتاق خاطره ها تبدیل شد.

اول مهر ماه امسال ابلاغیه ای به من رسید مبنی بر اینکه دیگر به شما حقوقی تعلق نمی گیرد و جهت تسویه حساب به حسابداری مراجعه شود و بعد از آن نیز گفته شد اتاقی به این کمیته اختصاص می یابد که امروز اطلاع دادند که این اتاق نیز در اختیار گذاشته نمی شود. 

وی در ادامه افزود: ما تابع قانون هستیم ولی قانون باید به طوری توجیه گردد که قابل قبول باشد. بنده حتی حاضرم  بدون دریافت حقوق به کار خود ادامه دهم ولی درب این اتاق بسته نماند. 

به علاوه در کمیته بیش از ۸۰۰ پرونده افراد پیشکسوت وجود دارد که هم اکنون دوره کهولت را بسر می برند و باید به یاد داشته باشیم که زحمات این افراد بود که شرایط مطلوب برای فوتبال حال حاضر مهیا شده است. 

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال ضمن گلایه  از تصمیمات فدراسیون فوتبال درخصوص این کمیته خاطر نشان کرد: کاش مسئولین وقت ورزش و فوتبال کشور احترام مو سفیدها را نگه دارند. اول بزرگ ترها در ورزش بودند و بعد آن ها آمده اند.

بسیاری از پیشکسوتان امروز در بستری بیماری هستند و خیلی از آن ها نیز فوت شده اند بهتر است تا زمانی که این عزیزان در میان ما هستند سراغی آن ها بگیریم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار