هفته نهم لالیگا

رئال مادرید 2 اتلتیک بیلبائو 1/موراتا کهکشانی ها را صدرنشین کرد

در ادامه رقابتهای هفته نهم لالیگای اسپانیا ، دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با کسب یک پیروزی سخت به صدر جدول بازگردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته نهم لالیگای اسپانیا ، دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با کسب یک پیروزی سخت به صدر جدول بازگردند.

دقیقه هفت بنزما گل اول را برای رئال به ثمر رساند. ایسکو به خوبی در سمت راست محوطه بیلبائو توپ را حفظ کرد و در موقعیتی عالی پاس به بیرون داد تا بنزما با یک بغل پا به راحتی دروازه را باز کرده و چهارمین گل فصل خود در لالیگا را ثبت کند.

دقیقه 27 سابین مرینو گل تساوی را وارد دروازه رئال کرد. مدافعان رئال مادرید داخل محوطه خودی موفق به دفع توپ نشدند و با دخالت ایراسو، توپ مقابل پای سابین قرار گرفت تا وی به راحتی در موقعیت تک به تک حساب کار را ۱-۱ مساوی کند.

دقیقه 84 حملات رئال نتیجه داد و آلوارو موراتا که دقیقه 74 به جای بنزما وارد زمین شده گل دوم را برای کهکشانی ها زد. ارسال بیل از سمت چپ با ضربه موراتا و واکنش ایرایزوز همراه شد اما در برگشت، مهاجم اسپانیایی تند و تیز عمل کرد و توپ را از خط دروازه عبور داد.

 در جدول رده بندی، رئال مادرید با کسب 21 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و بیلبائو با 15 امتیاز ششم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار