مشهد؛

منزل مسکونی در آب غوطه ور شد + تصاویر

سهل انگاری کارگران درحفاری زمین موجب شکسته شدن لوله اصلی آب و وارد آمدن خسارات مالی گسترده به یک خانواده مشهدی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت : حوالی 3 بامداد امروز در پی تماس یکی از شهروندان مشهدی با سامانه تلفنی 125 مبنی بر بیرون زدن آب از زیرزمین محل مسکونی اش ، بلادرنگ نجاتگران ایستگاه شماره هشتم آتش نشانی در خیابان وحیدحاضر شدند .


بر اثر سهل انگاری یک منزل مسکونی در آب غوطه ور شد + تصاویر

آتشپاد سوم " مهدی رضایی " افزود : بگفته صاحب این ملک شب گذشته سهل انگاری کارگران در حین عملیات حفاری چاه اگو موجب شکسته شدن لوله اصلی آب و نشت شدید آن شده ، که در زمان وقوع بروز این حادثه متاسفانه موضوع از طریق کارگران و اهالی محل به عوامل امدادی حوادث آب نیز گزارش نگردیده بود .


بر اثر سهل انگاری یک منزل مسکونی در آب غوطه ور شد + تصاویر

وی گفت : بنا بر این اظهارات مالک منزل نیمه های شب متوجه بالا زدن چاه و تجمیع حدوداً 40 الی 50 سانت آب در منزل 50 متری اش می شود و بلافاصله با عوامل امدادی حوادث آب و آتش نشانی تماس می گیرد .

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با اعلام بروز این حادثه به آتش نشانی در کمتر از چند دقیقه نجاتگران ایستگاه هشتم در محل حادثه حاضر شدند و تا رسیدن عوامل شرکت آب و قطع جریان آب ، بوسیله کفکش ها و دیگر تجهیزات لازم نسبت به تخلیه آب و اقدامات پیشگیرانه عملیات نمودند .


بر اثر سهل انگاری یک منزل مسکونی در آب غوطه ور شد + تصاویر

آتشپاد سوم " مهدی رضایی " با بیان اینکه بروز این حادثه خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت ، علت دقیق آن را نیازمند بررسی های بیشتر اعلام کرد .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار