همدان؛

بهره برداری از طرح بام اسدآباد تا 2 ماه آینده

شهردار اسدآباد گفت: طرح تفریحی و توریستی بام اسدآباد در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوا تا 2 ماه آینده بهره برداری می شود.

بهره برداری از طرح بام اسدآباد  تا 2 ماه آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمزه عبدکوند با بیان اینکه این طرح می تواند تفرجگاهی زیبا برای گردشگران داخلی و خارجی باشد اظهار کرد: مجموعه بام اسدآباد در مرحله نخست در مسیری به طول 350متر و عرض 30متر با اعتبار اولیه سه میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی از این طرح به عنوان طرحی ماندگار و ارزشمند برای سلامتی و تفریح شهروندان اسدآبادی یاد کرد و گفت: توسعه صنعت گردشگری، افزایش مدت اقامت گردشگران، افزایش اشتغال و درآمد سرانه شهروندان، ایجاد فضاهای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت و رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری و راه های دسترسی به معابر اصلی شهر و کاهش ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این مجموعه است.

عبدکوند تصریح کرد: علاوه بر فضاهای سبز، شهربازی، پیست پیاده روی، دوچرخه سواری و همچنین وسایل ورزشی در طول جاده سلامت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه المان شهدای گمنام نیز بخشی از بام اسدآباد است که در حال ساخت و تکمیل است افزود: ایجاد سایر فضاهای رفاهی و توریستی شامل کافی شاپ، رستوران و هتل نیازمند مشارکت بخش خصوصی و دریافت تسهیلات بانکی است.

وی اظهار کرد: کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در طرح تفریحی و توریستی بام اسدآباد هستند مورد حمایت مسئولان قرار می گیرند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.