بجنورد؛

برپایی موکب خراسان شمالی در کربلا

موکب خراسان شمالی در کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: در این رابطه ستاد اربعین خراسان شمالی با 11کمیته و مسئولیت استاندار تشکیل و کمیته جذب اسکان و تغذیه به عهده ستاد بازسازی استان است.

حجت الاسلام صفری گفت : تعهد ستاد بازسازی پشتیبانی از 3هزار زائر در کربلا است که بر این اساس مقرر شده که روزانه تقریبا 10هزار وعده غذایی شامل صبحانه ،ناهار و شام به مدت 2هفته در این موکب تامین و پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین موردنیاز موکب در کربلا تامین شده و درحال رایزنی باخیران و فرمانداران استان برای جمع آوری کمک ها و ارسال به کربلا هستیم.

صفری با اشاره به تامین 30هزار وعده غذایی در شهرستان های استان افزود: شهرستان های فاروج،گرمه و جاجرم هرکدام 5هزار وعده غذا و اسفراین تهیه 15هزار وعده غذایی را تعهد کرده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان گفت:همچنین 4کانکس و یک تریلی از آشخانه ،4تریلی و کامیون از گرمه و یک دستگاه کامیون از اسفراین برای حمل تجهیزات موکب و کمک های غیرنقدی مردم اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام صفری از مردم خیر استان خواست تا کمک های نقدی خود را از طریق خودپردازهای بانک انصار و شماره حساب 1-78700-40-4310نزد بانک انصار برای برپایی موکب اربعین واریز کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.